Udvikling og integration

Vi udvikler hele tiden på konceptet til opdaterede, aktive og digitale personalehåndbøger med adgang fra medarbejdernes mobil, tablet eller pc.

Vi er meget fleksible og hurtige i vores udvikling, der både tager udgangspunkt i vores egne ideer og planer, og i kundernes forslag.

Det er afgørende for os, at vores system passer til de behov, der er i virksomhederne. Derfor lytter vi meget til de ønsker, som vi får.

For det meste er det mindre tilretninger, som vi ikke tager betaling for. Det skal dog være noget, som andre virksomheder også kan have glæde af.

Det er også muligt at få større tilretninger, hvis virksomheden har behov for specielle løsninger, fx integration til eksisterende HR-systemer eller intranet. Hvis der er behov, aftaler vi en pris, inden arbejdet går i gang.

SOP (Standard Operations Procedures) eller Ekstra Håndbøger er et godt eksempel på det samarbejde, Degoan har med virksomhederne.

Der findes mange eksempler på manuelle procedurer, der er beskrevet på papir eller PDF. Det analoge arbejde kræver meget tid, og det kan være svært at holde overblikket.

Det har nogle virksomheder fortalt os – og vi har lyttet.

Konsekvensen er, at Degoans platform nu også kan bruges til at lave virksomhedens egne SOP’er – manualer. Læs mere om SOP og manualer her.

Så hold dig ikke tilbage med ønsker – vi lytter!